Βρέθηκαν 24 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 24 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 3.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Βιβλίο έντυπο ♦ [ Στατιστικές μέθοδοι | Μάρκετινγκ ] Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
  1. Εισαγωγή στο μάρκετινγκ - Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο, 2009
    Συγγραφέας: Armostrong, Gary, Kotler, Philip
  2. Ηλεκτρονικό εμπόριο 2010 : αρχές, εξελίξεις, στρατηγική από τη σκοπιά του manager - Αθήνα: Εκδόσεις Μ. Γκιούρδας, 2011
    Συγγραφέας: Turban, Efraim, King, David, Liang, Ting-Peng, Turban, Deborrah C.
  3. Στατιστική εφαρμοσμένη στις κοινωνικές επιστήμες : με τη χρήση του SPSS και του R - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Gutenberg, 2020
    Συγγραφέας: Ρούσσος, Πέτρος Λ., Τσαούσης, Γιάννης
  4. Κοινωνική στατιστική & μεθοδολογία έρευνας με το SPSS - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Ζήτη [Εκδοτικός οργανισμός], 2011
    Συγγραφέας: Δαφέρμος, Βασίλης Ι.
  5. Στατιστική για οικονομικά και διοίκηση επιχειρήσεων - Πρώτη έκδοση. - Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο, 2010
    Συγγραφέας: Keller, Gerald
  6. Διαφήμιση και μάρκετινγκ στο διαδίκτυο - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Κριτική, 2005
    Συγγραφέας: Φρίγκας, Γιώργος.
  7. Ανάλυση δεδομένων με το IBM SPSS Statistics 21 - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Εκδόσεις Παπαζήση, 2013
    Συγγραφέας: Γναρδέλλης, Χαράλαμπος
  8. Κοινωνική στατιστική : μέθοδοι μονοδιάστατης ανάλυσης - Δεύτερη έκδοση. - Αθήνα: Εκδόσεις Παπαζήση, 2003
    Συγγραφέας: Καλαματιανού, Αγλαΐα Γ.
  9. Ποσοτικές μέθοδοι οικονομικής ανάλυσης : ασκήσεις και εφαρμογές Τόμος Β' - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Κριτική, 2000
    Συγγραφέας: Παλάσκας, Θεοδόσιος Β., Οικονομάκης, Γιώργος Η.
  10. Διοίκηση και ποιότητα υπηρεσιών - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, 2015
    Συγγραφέας: Χυτήρης, Λεωνίδας Σ., Άννινος, Λουκάς Ν.