Αναζήτηση στην ηλεκτρονική βιβλιοθήκη AMELib
Βρέθηκαν 20 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 2.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Βιβλίο έντυπο ♦ [ Ειδικά γεγονότα, εκδηλώσεις | Μάρκετινγκ | Μάνατζμεντ ]
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
-
Εισαγωγή στο μάρκετινγκ - Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο, 2009
Συγγραφέας: Armostrong, Gary, Kotler, Philip -
Ηλεκτρονικό εμπόριο 2010 : αρχές, εξελίξεις, στρατηγική από τη σκοπιά του manager - Αθήνα: Εκδόσεις Μ. Γκιούρδας, 2011
Συγγραφέας: Turban, Efraim, King, David, Liang, Ting-Peng, Turban, Deborrah C. -
Διαφήμιση και μάρκετινγκ στο διαδίκτυο - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Κριτική, 2005
Συγγραφέας: Φρίγκας, Γιώργος. -
Ο νέος ηγέτης : η δύναμη της συναισθηματικής νοημοσύνης στη διοίκηση οργανισμών - Έβδομη έκδοση. - Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα, 2009
Συγγραφέας: Goleman, Daniel, Boyatzis, Richard E., McKee, Annie -
Διοίκηση και ποιότητα υπηρεσιών - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, 2015
Συγγραφέας: Χυτήρης, Λεωνίδας Σ., Άννινος, Λουκάς Ν. -
Ολοκληρωμένο μάνατζμεντ : βασικές αρχές για σύγχρονες οικονομικές μονάδες - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Κριτική, 2005
Συγγραφέας: Κέφης, Βασίλειος Ν. -
Στρατηγικό μάνατζμεντ - Τρίτη έκδοση. - Αθήνα: Εκδόσεις Γ. Μπένου, 2013
Συγγραφέας: Γεωργόπουλος, Νικόλαος Β. -
Στρατηγικό μάνατζμεντ - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Εκδόσεις Γ. Μπένου, 2002
Συγγραφέας: Γεωργόπουλος, Νικόλαος Β. -
Αρχές μάρκετινγκ - Αθήνα: Κριτική, 2014
Συγγραφέας: Fahy, John, Jobber, David -
Διοίκηση μάνατζμεντ : μια εισαγωγική προσέγγιση - Θεσσαλονίκη: Σοφία, 2011
Συγγραφέας: Πετρίδου, Ευγενία