Βρέθηκαν 20 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 20 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 2.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Βιβλίο έντυπο ♦ [ Ειδικά γεγονότα, εκδηλώσεις | Μάρκετινγκ | Μάνατζμεντ ] Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
  1. Εισαγωγή στο μάρκετινγκ - Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο, 2009
    Συγγραφέας: Armostrong, Gary, Kotler, Philip
  2. Ηλεκτρονικό εμπόριο 2010 : αρχές, εξελίξεις, στρατηγική από τη σκοπιά του manager - Αθήνα: Εκδόσεις Μ. Γκιούρδας, 2011
    Συγγραφέας: Turban, Efraim, King, David, Liang, Ting-Peng, Turban, Deborrah C.
  3. Διαφήμιση και μάρκετινγκ στο διαδίκτυο - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Κριτική, 2005
    Συγγραφέας: Φρίγκας, Γιώργος.
  4. Ο νέος ηγέτης : η δύναμη της συναισθηματικής νοημοσύνης στη διοίκηση οργανισμών - Έβδομη έκδοση. - Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα, 2009
    Συγγραφέας: Goleman, Daniel, Boyatzis, Richard E., McKee, Annie
  5. Διοίκηση και ποιότητα υπηρεσιών - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, 2015
    Συγγραφέας: Χυτήρης, Λεωνίδας Σ., Άννινος, Λουκάς Ν.
  6. Ολοκληρωμένο μάνατζμεντ : βασικές αρχές για σύγχρονες οικονομικές μονάδες - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Κριτική, 2005
    Συγγραφέας: Κέφης, Βασίλειος Ν.
  7. Στρατηγικό μάνατζμεντ - Τρίτη έκδοση. - Αθήνα: Εκδόσεις Γ. Μπένου, 2013
    Συγγραφέας: Γεωργόπουλος, Νικόλαος Β.
  8. Στρατηγικό μάνατζμεντ - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Εκδόσεις Γ. Μπένου, 2002
    Συγγραφέας: Γεωργόπουλος, Νικόλαος Β.
  9. Αρχές μάρκετινγκ - Αθήνα: Κριτική, 2014
    Συγγραφέας: Fahy, John, Jobber, David
  10. Διοίκηση μάνατζμεντ : μια εισαγωγική προσέγγιση - Θεσσαλονίκη: Σοφία, 2011
    Συγγραφέας: Πετρίδου, Ευγενία