Βρέθηκαν 16 αποτελέσματα
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
  1. Ηλεκτρονικό εμπόριο 2010 : αρχές, εξελίξεις, στρατηγική από τη σκοπιά του manager - Αθήνα: Εκδόσεις Μ. Γκιούρδας, 2011
    Συγγραφέας: Turban, Efraim, King, David, Liang, Ting-Peng, Turban, Deborrah C.
  2. Κοινωνία της πληροφορίας : διακυβέρνηση και διαδίκτυο - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών, 2017
  3. Διαφήμιση και μάρκετινγκ στο διαδίκτυο - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Κριτική, 2005
    Συγγραφέας: Φρίγκας, Γιώργος.
  4. Ασφάλεια πληροφοριών στο διαδίκτυο - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, 2015
    Συγγραφέας: Μαυρίδης, Ιωάννης
  5. Διοίκηση και ποιότητα υπηρεσιών - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, 2015
    Συγγραφέας: Χυτήρης, Λεωνίδας Σ., Άννινος, Λουκάς Ν.
  6. Το τέλος των εφημερίδων και το μέλλον της ενημέρωσης - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Πόλις, 2009
    Συγγραφέας: Poulet, Bernard
  7. Αρχές μάρκετινγκ - Αθήνα: Κριτική, 2014
    Συγγραφέας: Fahy, John, Jobber, David
  8. Δικτύωση υπολογιστών : προσέγγιση από πάνω προς τα κάτω - Αθήνα: Εκδόσεις Μ. Γκιούρδας, 2013
    Συγγραφέας: Kurose, James F., Ross, Keith W.
  9. Μάρκετινγκ μάνατζμεντ - Αθήνα: Κλειδάριθμος, 2017
    Συγγραφέας: Kotler, Philip, Keller, Kevin Lane
  10. Διαχείριση πελατειακών σχέσεων και μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών : Customer Relationship Management (CRM) και Tourism Destination Marketing (TDM) - Αθήνα: Κλειδάριθμος, c2008
    Συγγραφέας: Βασιλειάδης, Χρήστος Α.