Βρέθηκαν 13 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 13 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 2.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Ελληνική ♦ [ Διαχείριση | Μάρκετινγκ ] Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
  1. Ηλεκτρονικό εμπόριο 2010 : αρχές, εξελίξεις, στρατηγική από τη σκοπιά του manager - Αθήνα: Εκδόσεις Μ. Γκιούρδας, 2011
    Συγγραφέας: Turban, Efraim, King, David, Liang, Ting-Peng, Turban, Deborrah C.
  2. Καινοτομία και επιχειρηματικότητα : θεωρία-πράξη - Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Σοφία, 2010
    Συγγραφέας: Καραγιάννης, Ηλίας Γ., Μπακούρος, Ιωάννης Λ.
  3. Διαφήμιση και μάρκετινγκ στο διαδίκτυο - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Κριτική, 2005
    Συγγραφέας: Φρίγκας, Γιώργος.
  4. Διοίκηση και ποιότητα υπηρεσιών - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, 2015
    Συγγραφέας: Χυτήρης, Λεωνίδας Σ., Άννινος, Λουκάς Ν.
  5. Η στρατηγική διαχείριση της τεχνολογίας και της καινοτομίας - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Κριτική, 2010
    Συγγραφέας: White, Margaret A. (Margaret Alice), Bruton, Garry D.
  6. Αρχές μάρκετινγκ - Αθήνα: Κριτική, 2014
    Συγγραφέας: Fahy, John, Jobber, David
  7. Μάρκετινγκ μάνατζμεντ - Αθήνα: Κλειδάριθμος, 2017
    Συγγραφέας: Kotler, Philip, Keller, Kevin Lane
  8. Διαχείριση πελατειακών σχέσεων και μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών : Customer Relationship Management (CRM) και Tourism Destination Marketing (TDM) - Αθήνα: Κλειδάριθμος, c2008
    Συγγραφέας: Βασιλειάδης, Χρήστος Α.
  9. Επικοινωνία και δημόσιες σχέσεις : μελέτες περιπτώσεων - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, 2015
    Συγγραφέας: Πανηγυράκης, Γεώργιος, Κορωνάκη, Ειρήνη, Μπατσίλα, Σοφία
  10. Η επιστήμη των δεδομένων μέσα από τη γλώσσα R - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, 2015
    Συγγραφέας: Βερύκιος, Βασίλειος, Καγκλής, Βασίλειος, Σταυρόπουλος, Ηλίας