Βρέθηκαν 21 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 21 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 3.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Βιβλίο έντυπο ♦ [ Μέσα μαζικής ενημέρωσης | Διαδίκτυο (Internet) ] Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
  1. Τα ΜΜΕ σαν καθρέφτης της κοινωνίας : μερικές σκέψεις για τα ΜΜΕ : η κατασκευή της συναίνεσης - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Ελευθεριακή Κουλτούρα, 1995
    Συγγραφέας: Chomsky, Noam
  2. Κοινωνία της πληροφορίας : διακυβέρνηση και διαδίκτυο - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών, 2017
  3. Η ελευθερία των οπτικοακουστικών μέσων : υπό το πρίσμα και της συνταγματικής αναθεώρησης του 2001 - Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Σάκκουλα, 2003
    Συγγραφέας: Κική, Γιάννα Π.
  4. Θέματα μεταμοντέρνας επικοινωνίας - Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη, c2008
    Συγγραφέας: Κωνσταντοπούλου, Χριστιάνα
  5. Διαφήμιση και μάρκετινγκ στο διαδίκτυο - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Κριτική, 2005
    Συγγραφέας: Φρίγκας, Γιώργος.
  6. Η κρίση και τα ΜΜΕ - Αθήνα: Εκδόσεις Παπαζήση, 2013
    Συγγραφέας: Λέανδρος, Νίκος, Χαιρετάκης, Μανώλης, Πλειός, Γιώργος, Παπαθανασόπουλος, Στέλιος
  7. Επιχειρηματικές στρατηγικές στη βιομηχανία των μέσων - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Εκδόσεις Καστανιώτη, 2008
    Συγγραφέας: Λέανδρος, Νίκος
  8. Η θεωρία της μαζικής επικοινωνίας για τον 21ο αιώνα - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Εκδόσεις Καστανιώτη, 2003
    Συγγραφέας: McQuail, Denis
  9. Πολιτική δημοσιότητα και εξουσία : κόμματα και ΜΜΕ στην Ελλάδα τη δεκαετία του 2000 - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Τυπωθήτω, 2011
    Συγγραφέας: Κουντούρη, Φανή
  10. Το τέλος των εφημερίδων και το μέλλον της ενημέρωσης - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Πόλις, 2009
    Συγγραφέας: Poulet, Bernard