Βρέθηκαν 24 αποτελέσματα
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
  1. Τα ΜΜΕ σαν καθρέφτης της κοινωνίας : μερικές σκέψεις για τα ΜΜΕ : η κατασκευή της συναίνεσης - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Ελευθεριακή Κουλτούρα, 1995
    Συγγραφέας: Chomsky, Noam
  2. Κοινωνία της πληροφορίας : διακυβέρνηση και διαδίκτυο - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών, 2017
  3. Η ελευθερία των οπτικοακουστικών μέσων : υπό το πρίσμα και της συνταγματικής αναθεώρησης του 2001 - Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Σάκκουλα, 2003
    Συγγραφέας: Κική, Γιάννα Π.
  4. Εγκώμιο για τον έρωτα - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Εκδόσεις Πατάκης, 2013
    Συγγραφέας: Badiou, Alain, Truong, Nicolas
  5. Θέματα μεταμοντέρνας επικοινωνίας - Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη, c2008
    Συγγραφέας: Κωνσταντοπούλου, Χριστιάνα
  6. Διαφήμιση και μάρκετινγκ στο διαδίκτυο - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Κριτική, 2005
    Συγγραφέας: Φρίγκας, Γιώργος.
  7. Η κρίση και τα ΜΜΕ - Αθήνα: Εκδόσεις Παπαζήση, 2013
    Συγγραφέας: Λέανδρος, Νίκος, Χαιρετάκης, Μανώλης, Πλειός, Γιώργος, Παπαθανασόπουλος, Στέλιος
  8. Επιχειρηματικές στρατηγικές στη βιομηχανία των μέσων - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Εκδόσεις Καστανιώτη, 2008
    Συγγραφέας: Λέανδρος, Νίκος
  9. Η θεωρία της μαζικής επικοινωνίας για τον 21ο αιώνα - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Εκδόσεις Καστανιώτη, 2003
    Συγγραφέας: McQuail, Denis
  10. Ακυβέρνητη κοινωνία : συνεντεύξεις και συζητήσεις 1974 - 1997 - Αθήνα: Εκδόσεις Ευρασία, 2010
    Συγγραφέας: Καστοριάδης, Κορνήλιος