Βρέθηκαν 9 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 9 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: [ Αγγλική | Ελληνική ] ♦ Μάρκετινγκ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
  1. Εισαγωγή στο μάρκετινγκ - Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο, 2009
    Συγγραφέας: Armostrong, Gary, Kotler, Philip
  2. Ηλεκτρονικό εμπόριο 2010 : αρχές, εξελίξεις, στρατηγική από τη σκοπιά του manager - Αθήνα: Εκδόσεις Μ. Γκιούρδας, 2011
    Συγγραφέας: Turban, Efraim, King, David, Liang, Ting-Peng, Turban, Deborrah C.
  3. Διαφήμιση και μάρκετινγκ στο διαδίκτυο - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Κριτική, 2005
    Συγγραφέας: Φρίγκας, Γιώργος.
  4. Διοίκηση και ποιότητα υπηρεσιών - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, 2015
    Συγγραφέας: Χυτήρης, Λεωνίδας Σ., Άννινος, Λουκάς Ν.
  5. Αρχές μάρκετινγκ - Αθήνα: Κριτική, 2014
    Συγγραφέας: Fahy, John, Jobber, David
  6. Μάρκετινγκ μάνατζμεντ - Αθήνα: Κλειδάριθμος, 2017
    Συγγραφέας: Kotler, Philip, Keller, Kevin Lane
  7. Διαχείριση πελατειακών σχέσεων και μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών : Customer Relationship Management (CRM) και Tourism Destination Marketing (TDM) - Αθήνα: Κλειδάριθμος, c2008
    Συγγραφέας: Βασιλειάδης, Χρήστος Α.
  8. Επικοινωνία και δημόσιες σχέσεις : μελέτες περιπτώσεων - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, 2015
    Συγγραφέας: Πανηγυράκης, Γεώργιος, Κορωνάκη, Ειρήνη, Μπατσίλα, Σοφία
  9. Στρατηγικές διεθνούς και εξαγωγικού μάρκετινγκ - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, 2015
    Συγγραφέας: Λυμπερόπουλος, Κωνσταντίνος, Τζαναβάρας, Βασίλης, Σαλαμούρα, Μαρία