Βρέθηκαν 14 αποτελέσματα
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
  1. Τα ΜΜΕ σαν καθρέφτης της κοινωνίας : μερικές σκέψεις για τα ΜΜΕ : η κατασκευή της συναίνεσης - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Ελευθεριακή Κουλτούρα, 1995
    Συγγραφέας: Chomsky, Noam
  2. Επιχειρηματικές στρατηγικές στη βιομηχανία των μέσων - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Εκδόσεις Καστανιώτη, 2008
    Συγγραφέας: Λέανδρος, Νίκος
  3. Η θεωρία της μαζικής επικοινωνίας για τον 21ο αιώνα - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Εκδόσεις Καστανιώτη, 2003
    Συγγραφέας: McQuail, Denis
  4. Πολιτική δημοσιότητα και εξουσία : κόμματα και ΜΜΕ στην Ελλάδα τη δεκαετία του 2000 - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Τυπωθήτω, 2011
    Συγγραφέας: Κουντούρη, Φανή
  5. Το τέλος των εφημερίδων και το μέλλον της ενημέρωσης - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Πόλις, 2009
    Συγγραφέας: Poulet, Bernard
  6. Το θέαμα της οδύνης - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης, 2012
    Συγγραφέας: Χουλιαράκη, Λίλυ
  7. Storytelling : η μηχανή που κατασκευάζει ιστορίες και χειραγωγεί τα πνεύματα - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Πολύτροπον, 2008
    Συγγραφέας: Salmon, Christian
  8. Η πολιτική επικοινωνία - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Τυπωθήτω, 2014
    Συγγραφέας: Gerstlé, Jacques
  9. Η πολιτική ως δράση και λόγος - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Τυπωθήτω, 2003
    Συγγραφέας: Ψύλλα, Μαριάννα
  10. Το μοιραίο enter : διαδρομές στον κυβερνοχώρο - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Μεταμεσονύκτιες εκδόσεις, 2019
    Συγγραφέας: Καϊμάκη, Βάλια