Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Ελληνική ♦ Μάρκετινγκ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
  1. Ηλεκτρονικό εμπόριο 2010 : αρχές, εξελίξεις, στρατηγική από τη σκοπιά του manager - Αθήνα: Εκδόσεις Μ. Γκιούρδας, 2011
    Συγγραφέας: Turban, Efraim, King, David, Liang, Ting-Peng, Turban, Deborrah C.
  2. Διαφήμιση και μάρκετινγκ στο διαδίκτυο - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Κριτική, 2005
    Συγγραφέας: Φρίγκας, Γιώργος.
  3. Διοίκηση και ποιότητα υπηρεσιών - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, 2015
    Συγγραφέας: Χυτήρης, Λεωνίδας Σ., Άννινος, Λουκάς Ν.
  4. Αρχές μάρκετινγκ - Αθήνα: Κριτική, 2014
    Συγγραφέας: Fahy, John, Jobber, David
  5. Μάρκετινγκ μάνατζμεντ - Αθήνα: Κλειδάριθμος, 2017
    Συγγραφέας: Kotler, Philip, Keller, Kevin Lane
  6. Διαχείριση πελατειακών σχέσεων και μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών : Customer Relationship Management (CRM) και Tourism Destination Marketing (TDM) - Αθήνα: Κλειδάριθμος, c2008
    Συγγραφέας: Βασιλειάδης, Χρήστος Α.
  7. Επικοινωνία και δημόσιες σχέσεις : μελέτες περιπτώσεων - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, 2015
    Συγγραφέας: Πανηγυράκης, Γεώργιος, Κορωνάκη, Ειρήνη, Μπατσίλα, Σοφία
  8. Στρατηγικές διεθνούς και εξαγωγικού μάρκετινγκ - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, 2015
    Συγγραφέας: Λυμπερόπουλος, Κωνσταντίνος, Τζαναβάρας, Βασίλης, Σαλαμούρα, Μαρία