Βρέθηκαν 36 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 36 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 4.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Βιβλίο έντυπο ♦ [ Διοίκηση και οργάνωση | Μάρκετινγκ ] Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
  1. Αστυνομία και αριστερά : επτά κείμενα για μια προοδευτική μεταρρύθμιση - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Νήσος-Ινστιτούτο Νίκος Πουλαντζάς, 2018
    Συγγραφέας: Καρίτζης, Ανδρέας, Πανούσης, Γιάννης, Συμεωνίδου-Καστανίδου, Ελισάβετ, Βιδάλη, Σοφία, Γεωργούλας, Στράτος, Καρύδης, Βασίλης Χ.
  2. Εισαγωγή στο μάρκετινγκ - Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο, 2009
    Συγγραφέας: Armostrong, Gary, Kotler, Philip
  3. Ηλεκτρονικό εμπόριο 2010 : αρχές, εξελίξεις, στρατηγική από τη σκοπιά του manager - Αθήνα: Εκδόσεις Μ. Γκιούρδας, 2011
    Συγγραφέας: Turban, Efraim, King, David, Liang, Ting-Peng, Turban, Deborrah C.
  4. Αρχές διοίκησης αγροτικών συνεταιρισμών : προκλήσεις και προοπτικές - Αθήνα: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, 2015
    Συγγραφέας: Κοντογεώργος, Αχιλλέας, Σεργάκη, Παναγιώτα
  5. Διαφήμιση και μάρκετινγκ στο διαδίκτυο - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Κριτική, 2005
    Συγγραφέας: Φρίγκας, Γιώργος.
  6. Το επιχειρηματικό όραμα σε business plan - 1η έκδ.. - Αθήνα: Κριτική, 2009
    Συγγραφέας: Κέφης, Βασίλειος Ν., Παπαζαχαρίου, Πέτρος
  7. Το ελκυστικό μουσείο : μουσεία και επισκέπτες - Αθήνα: Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς, 2009
    Συγγραφέας: Black, Graham
  8. Μουσείο : αποθήκη ή ζωντανός οργανισμός : μουσειολογικοί προβληματισμοί και ζητήματα - Αθήνα: Κριτική, 2003
    Συγγραφέας: Οικονόμου, Μαρία
  9. Επιχειρηματικές στρατηγικές στη βιομηχανία των μέσων - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Εκδόσεις Καστανιώτη, 2008
    Συγγραφέας: Λέανδρος, Νίκος
  10. Στρατηγική διοίκηση επιχειρήσεων - Δεύτερη έκδοση. - Αθήνα: Κριτική, 2005
    Συγγραφέας: Θερίου, Νικόλαος