Αναζήτηση στην ηλεκτρονική βιβλιοθήκη AMELib
Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Ελληνική ♦ Μάρκετινγκ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
-
Ηλεκτρονικό εμπόριο 2010 : αρχές, εξελίξεις, στρατηγική από τη σκοπιά του manager - Αθήνα: Εκδόσεις Μ. Γκιούρδας, 2011
Συγγραφέας: Turban, Efraim, King, David, Liang, Ting-Peng, Turban, Deborrah C. -
Διαφήμιση και μάρκετινγκ στο διαδίκτυο - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Κριτική, 2005
Συγγραφέας: Φρίγκας, Γιώργος. -
Διοίκηση και ποιότητα υπηρεσιών - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, 2015
Συγγραφέας: Χυτήρης, Λεωνίδας Σ., Άννινος, Λουκάς Ν. -
Αρχές μάρκετινγκ - Αθήνα: Κριτική, 2014
Συγγραφέας: Fahy, John, Jobber, David -
Μάρκετινγκ μάνατζμεντ - Αθήνα: Κλειδάριθμος, 2017
Συγγραφέας: Kotler, Philip, Keller, Kevin Lane -
Διαχείριση πελατειακών σχέσεων και μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών : Customer Relationship Management (CRM) και Tourism Destination Marketing (TDM) - Αθήνα: Κλειδάριθμος, c2008
Συγγραφέας: Βασιλειάδης, Χρήστος Α. -
Επικοινωνία και δημόσιες σχέσεις : μελέτες περιπτώσεων - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, 2015
Συγγραφέας: Πανηγυράκης, Γεώργιος, Κορωνάκη, Ειρήνη, Μπατσίλα, Σοφία -
Στρατηγικές διεθνούς και εξαγωγικού μάρκετινγκ - Πρώτη έκδοση. - Αθήνα: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, 2015
Συγγραφέας: Λυμπερόπουλος, Κωνσταντίνος, Τζαναβάρας, Βασίλης, Σαλαμούρα, Μαρία